Registrų centras kontaktai: Kaip susisiekti ir kokias paslaugas jie teikia

Registrų centras yra viena iš svarbiausių institucijų Lietuvoje, atsakinga už įvairių valstybės registrų tvarkymą ir priežiūrą. Daugelis Lietuvos gyventojų bent kartą gyvenime yra susidūrę su būtinybe susisiekti su Registrų centru dėl įvairių klausimų – nuo nekilnojamojo turto sandorių iki juridinių asmenų registravimo. Šiame straipsnyje išsamiai apžvelgsime, kaip susisiekti su Registrų centru, kokias paslaugas jie teikia ir kokiais būdais galite gauti reikiamą informaciją.

Registrų centras kontaktai

Registrų centro kontaktiniai duomenys

Registrų centras turi kelis padalinius įvairiose Lietuvos vietose, tačiau pagrindinis jų biuras yra Vilniuje. Norint susisiekti su šia institucija, galima naudotis šiais kontaktais:

  • Adresas: V. Kudirkos g. 18-3, LT-03105 Vilnius, Lietuva
  • Telefonas: +370 5 268 8262
  • El. paštas: [email protected]
  • Darbo laikas: Pirmadienis – Penktadienis 8:00 – 17:00
  • Internetinė svetainė: www.registrucentras.lt

Registrų centro teikiamos paslaugos

Registrų centras teikia platų paslaugų spektrą, apimantį tiek fizinius, tiek juridinius asmenis. Žemiau pateikiamos pagrindinės paslaugos, kurias galite gauti susisiekę su Registrų centru:

Nekilnojamojo turto registravimas

Registrų centras yra atsakingas už visų nekilnojamojo turto objektų registravimą Lietuvoje. Tai apima tiek gyvenamąjį, tiek komercinį nekilnojamąjį turtą. Registruojant turtą, jums gali prireikti pateikti įvairius dokumentus, o taip pat sumokėti nustatytą mokestį.

Juridinių asmenų registravimas

Jeigu ketinate steigti įmonę Lietuvoje, vienas iš pirmųjų žingsnių yra registruoti juridinį asmenį Registrų centre. Tai apima įmonės pavadinimo rezervavimą, steigimo dokumentų pateikimą ir įmonės registravimą.

Adreso keitimas

Jeigu pasikeičia jūsų gyvenamosios vietos adresas, apie tai taip pat reikia pranešti Registrų centrui. Tai galima padaryti internetu arba atvykus į vieną iš padalinių.

Registrų centro pažymos

Registrų centras išduoda įvairias pažymas, kurios gali būti reikalingos tiek fiziniams, tiek juridiniams asmenims. Tai gali būti nekilnojamojo turto registravimo pažyma, juridinio asmens steigimo pažyma ir kitos.

Kaip susisiekti su Registrų centru?

Yra keli būdai, kaip galite susisiekti su Registrų centru, priklausomai nuo to, kokią informaciją ar paslaugą norite gauti. Štai keletas dažniausių būdų:

Telefonu

Vienas iš paprasčiausių būdų susisiekti su Registrų centru yra telefonu. Tai ypač patogu, jei turite bendrų klausimų ar reikia greitos konsultacijos.

El. paštu

Jeigu turite išsamesnių klausimų arba reikia pateikti dokumentus, galite naudotis el. paštu. Tačiau šiuo būdu galite sulaukti atsakymo šiek tiek vėliau, nei skambinant telefonu.

Apsilankymas padalinyje

Jeigu klausimas yra sudėtingas arba reikia pateikti dokumentus asmeniškai, galite apsilankyti viename iš Registrų centro padalinių. Atminkite, kad prieš atvykstant gali būti naudinga pasitikrinti darbo laiką ir galimybę užsiregistruoti iš anksto.

Elektroninės paslaugos

Registrų centras siūlo daugybę paslaugų, kurias galite gauti internetu, neišeidami iš namų. Tai gali būti nekilnojamojo turto registravimas, juridinio asmens steigimas, įvairių pažymų užsakymas ir kt. Norėdami naudotis šiomis paslaugomis, turite turėti elektroninį parašą arba prisijungti per banką.

Dažniausiai užduodami klausimai

Daugelis žmonių susiduria su panašiais klausimais, kai pirmą kartą susiduria su Registrų centru. Štai keli dažniausiai užduodami klausimai ir atsakymai į juos:

Kiek kainuoja nekilnojamojo turto registravimas?

Registravimo kaina priklauso nuo turto vertės ir kitų faktorių. Išsamią informaciją apie kainas galite rasti Registrų centro interneto svetainėje arba susisiekę su jais tiesiogiai.

Kaip greitai galiu užregistruoti įmonę?

Įmonės registravimo procesas paprastai trunka nuo kelių dienų iki savaitės, priklausomai nuo to, kaip greitai pateiksite visus reikiamus dokumentus.

Ar galiu pakeisti savo registruotą adresą internetu?

Taip, adreso keitimą galite atlikti internetu per Registrų centro elektroninių paslaugų portalą.

Išvados

Registrų centras yra itin svarbi institucija, atliekanti daugybę funkcijų, kurios yra būtinos tiek fiziniams, tiek juridiniams asmenims. Susisiekti su Registrų centru yra gana paprasta, o paslaugų spektras yra platus ir apima daugybę gyvenimo sričių. Naudodamiesi pateiktais kontaktais ir patarimais, galite greitai ir efektyviai gauti reikiamą informaciją ar paslaugą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *